stomatologiechodov@email.cz

Dentální hygiena

Dentální hygiena je velmi důležitou součástí moderní stomatologie. Její úlohou je především prevence onemocnění zubů, parodontu a ústních tkání (estetika, mluvení, rozmělňování potravy), čehož lze docílit omezením výskytu a tvorby mikrobiálního zubního plaku.

V dentální hygieně je především důležité dodržovat pravidelnost a systematičnost, protože díky tomu lze předejít celé řadě komplikací, kterými jsou například zubní kaz, zánět dásní a parodontóza.
Vstupní vyšetření
V průběhu vstupního vyšetření zubní lékař nebo dentální hygienistka provede:
  • Komplexní vyšetření, které zahrnuje:
    • zjištění anamnézy,
    • zjištění stavu chrupu a úrovně ústní hygieny,
    • parodontologické vyšetření;
  • Odstranění zubního kamene;
  • Odstranění pigmentací – pomocí depurace zubů (leštění) a pískování Air-Flow (podle indikace);
  • Instruktáž ústní hygieny – teoretické vysvětlení a praktický nácvik čištění zubů.
Doporučujeme pravidelné návštěvy dentální hygieny,
a to dvakrát do roka.
Dentální hygiena

V průběhu vstupního vyšetření zubní lékař nebo dentální hygienistka provede:
  • Komplexní vyšetření, které zahrnuje:
    • zjištění anamnézy,
    • zjištění stavu chrupu a úrovně ústní hygieny,
    • parodontologické vyšetření.
  • Odstranění zubního kamene;
Vstupní vyšetření
Doporučujeme pravidelné návštěvy dentální hygieny,
a to dvakrát do roka.
Texts, layouts, graphics, pictures and photos are exclusive property of Stomatologie Chodov s.r.o. and their unauthorized copying is punishable by law.
Design & Coding: linatrushnikova@gmail.com
Zavolejte nám!
Rádi zodpovíme na všechny Vašě otázky